Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Klikając dowolny link na tej stronie, wyrażasz zgodę na ustawienie plików cookie.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer
Deklaracja dostępności
SZPZLO Warszawa-Wawer dokłada wszelkich starań i podejmuje działania na rzecz zapewnienia dostępności cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej i architektonicznej.
Dostępność cyfrowa
SZPZLO Warszawa-Wawer zobowiązuje się zapewniać dostępność strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: www.zoz-wawer.waw.pl
Data publikacji strony: luty 2023
Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Strona nie jest wyposażona w dostęp on-line do tłumacza migowego, w funkcję maszynowego odczytywania tekstu (funkcja jest dostępna automatycznie tylko w wybranych przeglądarkach internetowych), strona nie zawiera funkcji audiodeskrypcji, wybrane druki załączono w formacie pdf. Strona nie jest wyposażona w skróty klawiaturowe, które mogłyby kolidować z programami asystującymi.
Problemy z dostępnością należy zgłaszać do SZPZLO Warszawa-Wawer:
Osoba do kontaktu: Paweł Zawadzki tel.: +48 507 840 453
e-mail: pawel.zawadzki@zoz-wawer.waw.pl
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. SZPZLO Warszawa-Wawer zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, SZPZLO Warszawa-Wawer niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, SZPZLO Warszawa-Wawer zaproponuje alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury osoba występująca z żądaniem może złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich: https://bip.brpo.gov.pl/pl.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
SZPZLO Warszawa-Wawer zapewnia dostępność informacyjno-komunikacyjną w zakresie:
Osoby głuche lub słabosłyszące mogą skorzystać w przychodniach w Dziale Obsługi Pacjenta z programu MIGAM. SZPZLO Warszawa-Wawer planuje montaż pętli indukcyjnych na stanowiskach Działu Obsługi Pacjenta do obsługi osób słabosłyszących.
Na stronie internetowej zamieszczono tekst łatwy do czytania - ETR.
Dostępność architektoniczna
SZPZLO Warszawa-Wawer zapewnia dostępność architektoniczną w zakresie:
Przychodnia Rejonowa nr 1, ul. J. Strusia 4/8
- parking dla osób niepełnosprawnych: TAK
- wejście główne: po schodach lub rampa: TAK
- podjazd dla wózków: TAK
- winda w obiekcie: TAK
- toalety dla osób niepełnosprawnych: TAK
- możliwość wejścia z psem asystującym: TAK
Przychodnia Rejonowa nr 2, ul. Patriotów 170
- parking dla osób niepełnosprawnych: TAK
- wejście główne: po schodach lub rampa: TAK
- podjazd dla wózków: TAK
- winda z zewnątrz, z poziomu chodnika: TAK
- winda w obiekcie: TAK
- toalety dla osób niepełnosprawnych: TAK
- możliwość wejścia z psem asystującym: TAK
Przychodnia Rejonowa nr 3, ul. Żegańska 13
- parking dla osób niepełnosprawnych: TAK
- wejście główne: poziom 0, bez barier: TAK
- winda w obiekcie: TAK
- toalety dla osób niepełnosprawnych: TAK
- możliwość wejścia z psem asystującym: TAK
Przychodnia Rejonowa nr 4, ul. Begonii 10
- parking dla osób niepełnosprawnych: TAK
- wejście główne: poziom 0, bez barier: TAK
- winda w obiekcie: TAK
- toalety dla niepełnosprawnych: TAK
- możliwość wejścia z psem asystującym: TAK
Przychodnia Rejonowa nr 5, ul. Trakt Lubelski 71
- parking dla osób niepełnosprawnych: TAK
- wejście główne: poziom 0, bez barier: TAK
- winda w obiekcie: TAK
- toalety dla osób niepełnosprawnych: TAK
- możliwość wejścia z psem asystującym: TAK
Przychodnia Rejonowa nr 6, ul. Patriotów 46
- parking dla osób niepełnosprawnych: TAK
- wejście główne: po schodach lub rampa: TAK
- winda z zewnątrz, z poziomu chodnikach: TAK
- podjazd dla wózków: TAK
- winda w obiekcie: TAK
- toalety dla osób niepełnosprawnych: TAK
- możliwość wejścia z psem asystującym: TAK
Przychodnia Rejonowa nr 8, ul. Błękitna 36
- parking dla osób niepełnosprawnych: TAK
- wejście główne: poziom 0, bez barier: TAK
- toalety dla osób niepełnosprawnych: TAK
- możliwość wejścia z psem asystującym: TAK