Sprawa nr SZPZLO/Z-51/2021
Warszawa, dnia 20 grudnia 2021 roku
W dniu 23 grudnia 2021 roku- dodano odpowiedzi na pytania Wykonaaców i dołaczono zmienione zaałaczniki asortymentowo cenowe 2A i 2B
DYREKTOR
SAMODZIELNEGO ZESPOŁU PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA – WAWER
z siedzibą pod adresem 04-564 Warszawa ul. J. Strusia 4/8
zaprasza
do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym[tj. zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1) tejże ustawy].
na:
„STAŁĄ SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW DO SPRZĄTANIA, ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH I DEZYNFEKCYJNYCH W PODZIALE NA ZADANIA”
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest stała sukcesywna dostawa artykułów do sprzątania, środków czystościowych i dezynfekcyjnych do siedziby Zamawiającego w podziale na dwie części.
- Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa środków utrzymania czystości – opisane
w załączniku nr 2A do zaproszenia, - Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących – opisane w załączniku nr 2B do zaproszenia.
- Dopuszcza się składanie ofert odrębnie do każdego z zadań 1 lub 2 oraz obu zadań jednocześnie. Każda oferta będzie rozpatrywana odrębnie.
- Użycie w opisie przedmiotu zamówienia słowa „typu” ma za zadanie określenie jakości produktu, parametrów, składu oraz jego wydajności i nie wskazuje obowiązku dostarczania preparatu, czy wyrobu określonej firmy.
- Zamawiający wymaga towarów dobrej jakości, spełniających zakładane funkcje, tzn. np. mydło ma się mydlić, myć ręce i pozostawiać miły zapach, płyn do mycia ma mieć właściwości myjące, worki winny być wytrzymałe i nie rozrywać się podczas odrywania kolejnej sztuki.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą próbek oferowanych produktów w celu oceny spełniania opisu przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zakresie rzeczowym
i ilościowym, jednak nie więcej niż o 20%. - Zakup każdego towaru, uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
- Dostarczone wyroby muszą posiadać okres zdatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
- Oznakowanie dostarczonych wyrobów, opis wyrobu, etykiety muszą być sporządzone
w języku polskim.II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie całkowite zadania 1 lub 2 winny być zrealizowane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Sukcesywne dostawy będą realizowane poprzez bieżące sukcesywne zamówienia cząstkowe wg potrzeb Zamawiającego.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
- Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.
- Cenę oferty należy obliczyć jako sumę iloczynów ilości jednostkowych przez właściwą asortymentowi cenę jednostkową netto i brutto (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku), zgodnie z Formularzami asortymentowo – cenowymi stanowiącym załącznik nr 2A dla Zadania nr 1 i załącznik nr 2B dla Zadania nr 2.
- Cena powinna zawierać w sobie ewentualne upusty proponowane przez Wykonawcę.
- Cena podana przez Wykonawcę musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia i obowiązywać będzie przez cały okres związania ofertą.
- Wykonawca sporządzając ofertę powinien określić ceny w sposób rzetelny, tj. w taki, żeby wybór jego oferty gwarantował Zamawiającemu realizację zamówienia każdej z pozycji.
- KRYTERIA OCENY OFERT
- Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert:
- cena 100% – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego z najniższą ceną.
- W trakcie dokonywania obliczeń Zamawiający zaokrągli wynik do dwóch miejsc po przecinku.
- Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów.
- Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
- OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
- O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu,
- spełniają warunki udziału w postepowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
- zdolności do wystąpienia w obrocie gospodarczym,
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów, - sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej.
- Zamawiający oceni złożone oferty binarnie na zasadzie spełnia – nie spełnia.
- Informacje o umowie:
- Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą, zgodnie z załączonym wzorem
w załączniku nr 3.
- WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty wraz z wymaganymi załącznikami.
- Oferta winna zawierać następujące załączniki (aktualne na dzień złożenia oferty):
- odpis z właściwego rejestru – formy prowadzonej działalności,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia broszur, opisów, folderów, ulotek, materiałów informacyjnych producenta, opisów technicznych lub danych katalogowych, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowane artykuły spełniają wymagania opisane w Załącznikach nr 2A i 2B do Zaproszenia,
- dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy pieczątką
i podpisem, ze wskazaniem daty, - w przypadku Wykonawców działających jako konsorcjum – pełnomocnictwo lidera do reprezentowania konsorcjum w konkursie i zawarcia umowy.
- ZAPŁATA WYNAGRODZENIA
- Należności za dostarczony towar w każdym z bieżących zamówień realizowanych dostaw zapłacone zostaną przelewem z konta Zamawiającego w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy wskazany na fakturze.
- Strony za dzień zapłaty wskazują dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego należną Wykonawcy kwotą.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT
- Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres platformazakupowa.pl .
- Oferty składane na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
- Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wawer w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
- Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej
w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. - Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
- W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
- MIEJSCE, TERMIN ORAZ FORMA SKŁADANIA OFERT
- Ofertę cenową na wypełnionym Załączniku nr 1 należy złożyć w terminie do 30 grudnia 2021 roku do 10:00, za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Termin otwarcia ofert – 30 grudnia 2021 roku godz. 10:15.
- Oferta powinna zawierać wypełnione załączniki.
- Wykonawca ofertę przekazuje Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy zakupowej
i przycisku „Złóż ofertę”. - Oferty należy składać elektronicznie za pomocą platformy zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl.
Instrukcja jest dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której może zaoferować tylko jedną cenę.
- ZAWARTOŚĆ OFERTY
- Formularz oferty
- Formularz asortymentowo – cenowy zadania 1 lub/i zadania 2
- FORMALNOŚCI DOTYCZĄCE OCENY OFERT I PROWADZONYCH NEGOCJACJI
- Oferty złożone po terminie wskazanym w punkcie IX niniejszego zapytania ofertowego Zamawiający odrzuci.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu.
- Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę poniżej 130 000 zł netto.
- Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez SZPZLO Warszawa – Wawer (nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny oraz możliwość negocjacji przedstawionych warunków współpracy.
- Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- ZAŁĄCZNIKI
- Formularz ofertowy
- Formularz asortymentowo – cenowy
- Wzór umowy
- KONTAKT
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr tel. 221010202, czynnym od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:00 do 17:00.