Sprawa nr SZPZLO/Z-36/2021
Warszawa, dnia 20 lipca 2021 roku
Wdniu 30 lipca 2021 dodano informację z otwarecia ofert i wyboru oferty
DYREKTOR
SAMODZIELNEGO ZESPOŁU PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA – WAWER
z siedzibą 04-564 Warszawa ul. Józefa Strusia 4/8
zaprasza
do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1) tejże ustawy
na:
„STAŁĄ SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO”
- Przedmiot zamówienia
Stała sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest stała sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w okresie 24 miesięcy.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Zaproszenia.
- Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru dostarczonego, a niezamówionego
w zamówieniu częściowym oraz zwrotu towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem. Zwrot następuje na koszt Wykonawcy. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilości zamawianego asortymentu pod warunkiem nieprzekroczenia wartości zadania ogółem.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zakresie rzeczowym
i ilościowym. Zakup każdego asortymentu, uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
III. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia – 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- Kryteria oceny ofert
- Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert:
- cena 100% – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych.
- Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o kryteria, o których mowa w ust. 1.
- W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
- Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
- Inne istotne warunki zamówienia
- Informacje o umowie:
- Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą, zgodnie z załączonym wzorem.
- Zapłata wynagrodzenia
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury VAT.
- W przypadku nieprawidłowo wystawionej faktury termin płatności ulega wstrzymaniu i dalszy bieg terminu płatności liczy się od dnia usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych nieprawidłowości.
- Za dzień dokonania płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną mu kwotą.
- Miejsce oraz termin złożenia i otwarcia ofert
- Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres platformazakupowa.pl.
- Oferty składane na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
- Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wawer w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
- Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej
w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. - Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
- W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
- Termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa w dniu 27 lipca 2021 roku do godz. 10:00.
- Termin otwarcia ofert – 27 lipca 2021 roku godz. 10:15.
- Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone.
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Sposób przygotowania oferty
- Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której może zaoferować tylko jedną cenę.
- Zawartość oferty
- Formularz oferty
- Formularz asortymentowo – cenowy
- Wzór umowy
XI. Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji
- Oferty złożone po terminie wskazanym w punkcie VIII niniejszego zapytania ofertowego Zamawiający odrzuci.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu.
- Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę poniżej 130 000 zł netto.
- Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez SZPZLO Warszawa – Wawer (nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny oraz możliwość negocjacji przedstawionych warunków współpracy.
- Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
XII. Załączniki
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty - edytowalny do pobrania poniżej
- Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo – cenowy oferty - edytowalny do pobrania poniżej
- Załącznik nr 3 - Projekt umowy - do pobrania i zapoznania się oraz akceptacji Wykonwaców
XIII. Kontakt
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 22 590 09 31 od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 15:35,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 221010202, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.